Το Ισραήλ έστειλε τερματικά Starlink στο Ιράν για να στηρίξει τους διαδηλωτές
Την πρωτοβουλία για το Starlink φέρεται να έλαβε ο τέως πρωθυπουργός του Ισραήλ Ναφτάλι Μπένετ. O ίδιος κατηγόρησε τον Νετανιάχου ότι απέτυχε να φέρει την επιχείρηση εις πέρας.




Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442